Suriname! - Reisverslagen van Charlot Stensen - WaarBenJij.nu Suriname! - Reisverslagen van Charlot Stensen - WaarBenJij.nu

Suriname!

Voor de Minor internationaal perspectief van de han reis ik af naar Suriname om daar voor vier maanden stage te gaan lopen. Dit doe ik op de Salvator school, een katholieke middelbare school. In Paramaribo kom ik in een studentenhuis te wonen, vanuit deze blog zal ik mijn ervaringen van stage en de ervaringen van mijn reis delen.

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2018

Het binnenland en het buitenland

17 Mei 2018

Vrijwillig en gedwongen

01 Mei 2018

Het dagelijks leven en de extra's

14 April 2018

Wandelaars en hikers

31 Maart 2018

Vogels spotten en leraren kijken
Charlot

Suriname! Deze blog is special voor mijn reis naar Suriname. 24 februari vertrek ik naar dit warme land, om stage te gaan lopen. Ik kijk uit naar de warme zon, het lekkere eten en de avonturen die ik daar ga beleven. Hier kun je mijn avontuur volgen!

Actief sinds 23 Feb. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6903

Voorgaande reizen:

24 Februari 2018 - 05 Juli 2018

Suriname!

Landen bezocht: