Vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Charlot Stensen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Charlot Stensen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Charlot

Blijf op de hoogte en volg Charlot

23 Februari 2018 | Nederland, Nijmegen

Morgen is het zo ver. Ik zit al drie weken te popelen om te gaan. Andere studenten van de hand zijn op dit moment al in Suriname en ik hoor zoveel leuke dingen van hun. Morgen vlieg ik om tien voor half twaalf. Nee, ik vlieg niet met andere mensen die ik ken. Nee, ik ga niet met iemand die ik ken samen ergens wonen. Dit doe ik voor een groot deel alleen. Het is een uitdaging die ik aan moet gaan, ik wil leren hoe zelfstandig ik kan zijn. Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik geen leuke dingen ga doen met de mensen van de han die al in Suriname zitten. Al verschillende keren heb ik met Mike gebrainstormed over onze junglebezoeken. Ik heb tijdschriften gekocht en heb al verschillende sites geraadpleegd. Man wat heb ik zin om te gaan.

Afgelopen maandag zat ik op het consulaat om mijn visum op te halen. Hier zat ook een groep van acht meiden met wie ik aan de praat raakte. Ze vliegen morgen om dezelfde tijd, het zou leuk zijn als ik die nog tegen kwam.

Vanavond pak ik de laatste dingen van mijn koffer in, nadat ik de laatste dingen in de stad heb gekocht. Ik hoop dat ik een beetje gepaste kleding heb voor mijn stage..

  • 23 Februari 2018 - 11:20

    Kees-Jan:

    Goede reis! Het is duidelijk dat je er zin in hebt... :-)
    Volgende week de eerste blog met je avonturen?
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlot

Suriname! Deze blog is special voor mijn reis naar Suriname. 24 februari vertrek ik naar dit warme land, om stage te gaan lopen. Ik kijk uit naar de warme zon, het lekkere eten en de avonturen die ik daar ga beleven. Hier kun je mijn avontuur volgen!

Actief sinds 23 Feb. 2018
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 6873

Voorgaande reizen:

24 Februari 2018 - 05 Juli 2018

Suriname!

Landen bezocht: